Eesti Juveel | Ehted, käekellad, lauahõbe

OSTUINFO

Kuidas valida kaupu Eesti Juveeli e-poest?

Valige sobiv teema ning sirvige tooteid. Kui leiate sobiva toote, valige kogus ning paigutage toode ostukorvi.

Ostukorv

Ostukorv annab Teile ülevaate Teie poolt välja valitud toodetest ning nende kogumaksumusest, millele lisandub saatmiskulu, v.a juhul kui olete valinud kättesaamise kohaks Kadaka tee 36 kaupluse.

Peale toote lisamist ostukorvi võite e-poest veel teisi tooteid juurde valida. Kui olete toodete valimise lõpetanud, saate siseneda ostukorvi klikkides lehe ülemisse parempoolsesse serva ostukorvi nupule. Sisenenud ostukorvi, kontrollige üle valitud tooted ja nende kogus.

Tellimuse vormistamine ja tasumine

Tellimuse vormistamiseks avage ostukorv, sisestage kontaktandmed ja täitke muud vajalikud lahtrid, valige transpordimeetod, nõustuge tingimustega. Vajutada nuppu „Esita tellimus“. Peale makse teostamist vajutada nupule “Tagasi kaupmehe juurde”. Kliendile saadetakse e-mailile tellimuse kinnitus.

Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. OÜ Juveel (edaspidi Müüja) ei vastuta Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise/ kohaletoimetamise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Kõigile e-poes registreerunud püsiklientidele, kes on end sisse loginud, rakendub e-poes täishinnaga toodete osas automaatne soodustus -5%, mis kajastub lisaks toote kõrval olevas hinna kui ka ostu sooritamisel siis kui toode lisatakse ostukorvi, v.a juhul kui tegu on juba allahinnatud tootega või kui käimasolevas kampaanias ei ole märgitud teisiti.

Pangaülekandega tasumisel saadetakse arve kliendi meilile koheselt peale tellimuse kinnitamist. Tasuda saab pangaülekandega arve alusel Müüja kontole. Ülekandega tasumisel märkige kindlasti selgitusse arve number. Müügileping loetakse sõlmituks siis, kui asume tellimust täitma ja arve on tasutud.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida selle laos puudumise tõttu või mingil muul põhjusel, edastatakse ostjale esimesel võimalusel vastav teavitus ning tasutud raha tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva alates teavituse edastamise hetkest.

Müüjal on õigus tühistada tellimused, mille eest ei ole arvega tasutud 2 päeva jooksul.

Seega tekib meil siduv kohustus Teie tellimuse täitmiseks alles siis, kui oleme veendunud, et vastav kaup on meil laos olemas ning ettemaksuarvel näidatud tähtaja jooksul on Ostja poolt sooritatud maksekorraldusega laekunud raha Müüja arvelduskontole või on tasutud pangalingiga. 

Pakid tarnitakse hiljemalt 3-5 tööpäeva jooksul kui ei ole kokkulepitud teisiti või kui ei ole tegu ettetellitava kaubaga.  Anname oma parima, et Teie kaubad jõuaksid kohale nii kiiresti kui võimalik.

Kaupade transport / kohaletoimetamine

Ostu asutakse täitma peale arve laekumist. Pakid tarnitakse hiljemalt 3-5 tööpäeva jooksul kui ei ole toote juures märgitud teisiti.

TASUTA TARNE pakiautomaati ja postkontorisse tellimustele alates 80€!

Kaupade ostmisel on võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel:

Tulen ise järele, Kadaka tee 36- TASUTA

Eesti siseselt Omniva kullerteenus- 5€ 

Omniva pakiautomaati- 4€ 

Cargobus – 12 €, ainult kokkuleppel

Itella Smartpost pakiautomaati- 4€

Postkontorisse- 4€

Välismaal DPD kuller. Hinnad vastavalt valitud tarneviisile.

Kullerteenuse puhul võtab kuller Teiega telefonitsi ühendust ning lepib kokku sobiva aja paki üleandmiseks.  Omniva pakiautomaadi puhul märkida kindlasti õige telefoninumber ja valida endale sobivaim pakiautomaatide asukoht.

Hinnad

Kõik e-poes olevad hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.  E-poes olevad hinnad võivad tahtmatult erineda Eesti Juveeli kauplustes olevatest hindadest.

E-poes müügil olevate kaupade hinnad on näidatud kaupade juures.

Müüja jätab endale õiguse muuta e-poe müügihindu. Need muudatused avaldatakse e-poe lehel.

E-poes kuvatud toodete kaalud on tootmispartii keskmised kaalud. Tarnitud toote kaal võib pisut erineda e-poest kuvatud kaalust. Tooted on valmistatud peamiselt käsitööna ning väike kaalu erinevus on normaalne. Toote müügihind ei sõltu toote kaalust.

Kui tellimus oli vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, reguleeritakse ostja ja müüja vahelisi õigussuhteid nende tingimustega, mis kehtisid tellimuse vormistamise hetke seisuga.

Isikuandmed ja privaatsus

E-poes kasutatakse ostja esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemisel ja kauba saatmisel ostjale.

E-pood edastab isikuandmeid kaubavedu korraldavale ettevõttele kauba ostjale kohaletoimetamiseks.

Tellimuse muutmine

Kui olete juba tellimuse esitanud, kuid soovite seda muuta või tühistada, saatke palun vastavasisuline e-kiri aadressile info@eestijuveel.ee  hiljemalt ühe päeva jooksul. Kirjas palume kindlasti täpsustada tellimuse number! Hilisemaid muudatusi pole kahjuks alati võimalik teostada. 

Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

JUVEEL OÜ vastutab e-poes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest. Probleemide ilmnemisel palume pöörduda meie klienditeeninduse poole edasiste juhiste saamiseks.

Klienditeenindus: E-R  8.00-16.30  telefonil +372 6997 122

Lisainfo

E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda toote tegelikust väljanägemisest.

E-poes esitletud kaubad on reeglina laos olemas. Määratud kaupade olemasolu ei ole garanteerita seoses võimalike e-poe tehniliste probleemide esinemisega.

Juhul, kui klient esitab tellimuse puuduvale kaubale , ei ole e-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub e-poe töötaja kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab maksjale ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.